Електронні лікарняні: нюанси, про які слід знати кадровикові та бухгалтерові
Починаючи з 1 вересня цього року лікарі масово стали оформлювати фізособам електронні лікарняні (далі — е-лікарняний), хоча офіційний старт їх запровадження перенесено на 1 жовтня1. Сьогодні ми з вами дамо відповіді на запитання, які вже почали ставити кадровики та бухгалтери, а також підкреслимо, виділимо ті нюанси обробки е-лікарняних, із якими стикаються роботодавці після їхньої появи у кабінеті страхувальника.
1Про це ви могли дізнатися з газети “Все про бухгалтерський облік” № 87 за 2021 р., стор.16.
Василь ЦИГАНЕНКО, консультант газети
“Все про бухгалтерський облік”
Список використаних нормативно-правових актів:
1. Закон про соцстрахування — Закон України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” від 23.09.99 р. № 1105-XIV.
3. Порядок № 1234 — Порядок видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затверджений наказом МОЗ України від 17.06.2021 р. № 1234.
4. Порядок № 328 — Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затверджений постановою КМУ від 17.04.19 р. № 328.
#лікарняні, #соцстрахування, #розрахунки, #ТрудовіВідносини